Manager bedrijfsvoering

Als manager bedrijfsvoering ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de organisatie op het gebied van financiƫn, P&O, huisvesting, ICT en facilitaire diensten. Je maakt van het team een interne dienstverlener waarbij kwaliteit en klantgerichtheid centraal staan.

De kerntaken zijn:

  • Het geven van leiding en het coachen van de medewerkers van de afdeling Bedrijfsvoering.
  • Het zorgen voor een effectieve en klantvriendelijke ondersteuning van de gemeentelijke organisatie op het gebied van financiĆ«n, P&O, huisvesting, ICT en facilitaire diensten.
  • Het maken van beleid voor de hierboven genoemde onderdelen dat tegemoet komt aan de wensen van de organisatie.
  • Je bent een sparringpartner voor de portefeuillehouders en het strategisch Management Team.

Competenties en ervaring:

  • Je hebt een afgeronde hbo- of wo- opleiding en minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt een klantgerichte instelling en weet deze instelling over te brengen op de medewerkers.
  • Je hebt overtuigingskracht en zet dat op diplomatieke wijze in.
  • Je bent oplossingsgericht en weet zaken te realiseren en daarbij ook echt af te maken.
  • Je hebt gevoel voor de verschillende belangen in de gemeentelijke organisatie.

Het is in deze rol belangrijk dat je oog hebt voor de toenemende eisen die worden gesteld aan de interne dienstverlening. Eisen vanuit wet- en regelgeving, maar ook op het gebied van houding en gedrag. De afdeling moet een slag maken van de traditionele ondersteuner naar de moderne consulent, die flexibel is en het belang van de interne klant kan inschatten en hiernaar handelt.

ABGL heeft regelmatig een vacature voor een manager bedrijfsvoering. Herken je je in dit profiel? Dan komen we graag met je in gesprek. Laat je gegevens achter via onderstaand formulier.

[contact-form-7 id=”2103″ title=”Profielen interim”]

Is dit profiel niet helemaal wat bij jou past?

ABGL is altijd op zoek naar goede mensen