Ambtelijk secretaris

Dienstverband

24 - 40 uur

Locatie

Landelijk

Tijdsduur

n.t.b.
Ligt jouw hart bij het ondersteunen van de medezeggenschap in een adviserende, faciliterende en/of coachende rol?

Over de interim-opdracht

Als ambtelijk secretaris ondersteun je de medezeggenschap. Je werkt in opdracht van de medezeggenschap en bent adviserend, faciliterend en/of coachend.

De kerntaken zijn:

  • Verslaglegging van diverse overleggen van medezeggenschapsorganen.
  • Opstellen agenda’s en uitwerken.
  • Voorbereiding van de beeld- en oordeelsvorming en standpuntbepaling.
  • Gevraagd en ongevraagd informatie en advies geven.
  • Bewaken van het proces en de voortgang van gemaakte afspraken.
  • Bewaken naleven wet- en regelgeving (WOR).

Profiel

Je beschikt over de volgende competenties:

  • Communiceren
  • Relationele houding
  • Plannen
  • Voortgang bewaken
  • Organisatiebewustzijn
  • Samenwerken
  • Ondernemerschap
  • Probleemanalyse
  • Overtuigingskracht

Reageren

ABGL heeft regelmatig een vacature voor een ambtelijk secretaris. Spreekt dit je aan? Vul dan het onderstaande formulier in en upload je cv als pdf. Dan neemt Desirée Eenkhoorn zo snel mogelijk contact met je op. Of bel Desirée op 06-21630123.

Ja, ik ben geïnteresseerd!

  • Max. file size: 5 MB.

Is het mobiliteitsdienstverband iets voor jou? Download onze whitepaper:

We beantwoorden al je vragen. Laten ervaringsdeskundigen aan het woord. En nemen je mee in onze werkwijze.