Over de interim-opdracht
Als ambtelijk secretaris ondersteun je de medezeggenschap. Je werkt in opdracht van de medezeggenschap en bent adviserend, faciliterend en/of coachend.
De kerntaken zijn:
- Verslaglegging van diverse overleggen van medezeggenschapsorganen.
- Opstellen agenda’s en uitwerken.
- Voorbereiding van de beeld- en oordeelsvorming en standpuntbepaling.
- Gevraagd en ongevraagd informatie en advies geven.
- Bewaken van het proces en de voortgang van gemaakte afspraken.
- Bewaken naleven wet- en regelgeving (WOR).
Profiel
Je beschikt over de volgende competenties:
- Communiceren
- Relationele houding
- Plannen
- Voortgang bewaken
- Organisatiebewustzijn
- Samenwerken
- Ondernemerschap
- Probleemanalyse
- Overtuigingskracht
Reageren
ABGL heeft regelmatig een vacature voor een ambtelijk secretaris. Spreekt dit je aan? Vul dan het onderstaande formulier in en upload je cv als pdf. Dan neemt Anja Lok zo snel mogelijk contact met je op. Of bel Anja op 06-21995566.